\

AcasaStiriUn partener puternic al reţelei INSIA în ultimii 4 ani

Un partener puternic al reţelei INSIA în ultimii 4 ani

4. august 2014 | secțiune: Stiri

Ladislav Sýkora, francizat INSIA, face o evaluare a ultimilor 4 ani.

V-aţi alăturat echipei INSIA în urmă cu 4 ani, vă mai aduceţi aminte ce a condus la decizia luată atunci?

Lucrez în acest domeniu de 10 ani. Înainte de a ma alătura echipei INSIA am colaborat cu o companie care avea un număr limitat de produse şi asiguratori în portofoliul. Am decis atunci să fac o analiză de piaţă a companiilor care se ocupă de intermedierea în asigurări. Prioritatea mea a fost să găsesc o companie care lucrează cu cei mai importanţi asiguratori de pe piaţă, care să ofere suport tehnic  şi o gamă largă de servicii. Primul contact cu INSIA l-am avut la începutul anului 2009, însă momentul potrivit a venit la jumătatea anului 2010. Tranziţia a trebuit plănuită cu mare grijă, deoarece aceast lucru îi putea afecta atât pe clienţii mei, cât şi pe mine.

Astăzi, sunteţi unul dintre cei mai mari parteneri ai reţelei INSIA. Cum aţi putea evalua timpul petrecut în INSIA? V-a pus INSIA la dispoziţie condiţiile necesare pentru a reuşi în dezvoltarea afacerii dumneavoastră?

Timpul petrecut alături de INSIA îl percep ca și pe cel petrecut la școală, unde trebuie să studiezi  continuu. Același lucru este valabil și pentru compania la care am lucrat anterior. Dacă un consultant financiar nu studiază continuu, toată lumea își dă seama de acest lucru, de la clienții săi până la colegi. În acest caz, rezultatul poate fi unul nesatisfăcător, pot apărea dispute și chiar încetarea colaborării, exact ca într-o căsnicie unde “nu se întâmplă nimic”. După ce m-am alăturat echipei INSIA, studiul a devenit mai intens deoarece INSIA colaborează cu principalii asiguratori de pe piaţă care oferă cele mai noi produse de asigurări. Astfel, atunci când eu și primii colegi ne-am alăturat echipei INSIA, am fost instruiți. Abia apoi putem spune că a început dezvoltarea companiei mele.

Care a fost lucrul care v-a ajutat cel mai mult să obțineți un asemenea succes remarcabil?

Cele mai importante lucruri în orice afacere sunt perseverența, diligenţa, încrederea şi educația. Regula se aplică în mod special în domeniul asigurărilor, unde întotdeauna lucrezi cu oamenii. “Publicitatea negativă” înseamnă sfârșitul afacerii tale. “Publicitatea pozitivă” duce la recomandări spontane din partea clienților. Mai mult decât atât, INSIA ne-a pus la dispoziție condițiile potrivite pentru dezvoltarea afacerii, fie că a fost vorba despre posibilitatea colaborării cu diverse companii de asigurări, suportul intern al companiei sau  oferirea unui sistem IT numit YETI, care este continuuu îmbunătățit şi dezvoltat.

Cu toate acestea, cel mai folositor lucru pentru succesul companiei mele a fost posibilitatea contactării unor noi grupuri de consultanți. Lucrând împreuna am putut obține rezultate mult mai bune. Pentru acest succes sunt recunoscător tuturor colegilor mei, deoarece numărul nostru contează. Acest lucru poate fi observat și în colaborările noastre cu companiile de asigurări, care ne percep ca fiind parteneri puternici, ceea ce conduce la o colaborare mai prietenoasă cu ei. În momentul de față, suntem destul de apropiați de un alt grup de consultanți, care sunt interesați să ni se alăture. Suntem apropiați unii de alții și vom fi la fel și pe viitor.

Care a fost cea mai grea parte a colaborării d-voastră cu INSIA?

Cu siguranță primul an a fost cel mai dificil. În special, ajustarea la sistemul de lucru intern, familiarizarea cu sistemul IT Yeti, încheierea de contracte pentru o gamă largă de produse de asigurare, training-ul intens de la început, precum și studiul individual al companiilor de asigurare şi al produselor bancare.

Care ar fi recomandarea d-voastră atât pentru ceilalți parteneri INSIA, cât și pentru cei care sunt interesați de un parteneriat cu INSIA? Care ar fi, în opinia d-voastră, cea mai bună cale de a atinge astfel de performanțe?

Consider că am descris unele dintre aceste căi mai devreme. Să dai sfaturi este un lucru minunat, însă ceea ce contează cu adevărat este  ce proporţie din sfaturile tale vor fi percepute de oamenii care le ascultă. În cei 10 ani de experiența în domeniul asigurărilor am avut și am instruit o mulțime de consultanți. I-am instruit în sistemul de lucru începând cu efectuarea unei conversații telefonice, negocierea la locul de muncă al clientului, punerea la cale a unui plan financiar dar și efectuarea de reasigurarări, folosind un sistem de recomandări către biroul de administrare, însă numai o parte dintre ei și-au făcut și își fac în continuare în mod responsabil treaba. Nu vreau să jignesc pe nimeni. Toată lumea își face treaba pe cât de bine le stă în putință. Trebuie sa admit că nici eu nu sunt 100% eficient în ceea ce fac, însă încerc mereu să devin mai bun și să îmi șlefuiesc cunoștințele și abilitațile. Bineînțeles, este mult mai ușor atunci când job-ul tău devine şi hobby-ul tău. Din fericire…asta s-a întâmplat în cazul meu.

Care sunt planurile d-voastră pentru viitor?

Vreau să colaborez cu un grup puternic de consultanți. Din experiența mea, acest lucru s-a dovedit a fi singura cale prin care poți avea un avantaj competițional, know-how-ul și condiții bune de la instituțiile financiare, care ne pot aduce atât nouă cât și clienților noștri beneficii, bonus-uri dar și reduceri. Ținta noastră nu este neapărat să avem clienți satisfăcuți, ci mai degrabă consultanți cu un spirit de echipă bine dezvoltat, deoarece consider că viața într-un grup este mult mai bună decât cea trăită de unul singur.

Aș dori să profit de această oportunitate pentru a le mulțumi tuturor colegilor mei, supervisorilor, consultanților şi asistenților care s-au ocupat până acum de administrarea afacerii pentru succesul nostru comun și cărora le urez toate cele bune atât în viața lor personală cât și în cea profesională.

În ultimul rând, aș vrea să împărtășesc un gând care mi-a fulgerat prin minte atunci când m-am gândit la colaborarea mea cu INSIA: “Un consultant poate avea succes în orice companie. Doar că în INSIA este mult mai ușor”.

Aș dori sa îi mulțumesc dn-ului Sýkora pentru interviul acordat și să îi urez să aibă acelaşi succes în colaborarea  cu INSIA mulți ani de acum înainte!

Jitka Ferešová

Marketing Manager

INSIA a. s.

Găsește un consultant INSIA

Asiguratori