AcasaDespre INSIAReclamație
Noi ne reprezentăm clienții și îi tratăm cu onestitate, corectitudine și profesionalism. Nu ne vom pune în mod deliberat într-o poziție în care interesele sau îndatoririle noastre față de oricine altcineva ne împiedică să ne îndeplinim îndatoririle față de dumneavoastră.
Va rugam sa parcurgeți politica noastră cu privire la activitatea de soluționare a petițiilor / reclamațiilor referitoare la activitatea de intermediere in asigurari.
Aceste informații sunt importante. Sperăm că veți avea disponibilitatea sa le citiți cu atenție.
Dacă doriți să înregistrați o petiție, vă rugăm să apelați direct contactul din INSIA România cu care colaborati in mod uzual sau pe email la adresa info.ro@insia.com.
Dacă sunteti in continuare nemulțumit de modul în care vă este soluționată petiția, aveți dreptul să vă adresați la SAL-FIN în conformitate cu art.23 din Regulamentul ASF nr. 4/2016 privind organizarea şi funcţionarea Entităţii de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul financiar nonbancar (SAL-FIN).